Vakantie Chili begonnen - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Arjan - WaarBenJij.nu Vakantie Chili begonnen - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Arjan - WaarBenJij.nu

Vakantie Chili begonnen

Blijf op de hoogte en volg Arjan

27 Oktober 2015 | Chili, Santiago de Chile

Hoi allemaal,

Mijn nieuwe avontuur is begonnen gisteren. Gisteren door lieve ouders naar station gebracht in Geldermalsen. Op Schiphol gestart met me in te lezen. En tot mijn schrik kwam ik er achter dat mijn voorbereiding niet helemaal goed was...... Dacht dat ik woensdag ergens anders heen zou vliegen.., nou ja kon er op dat moment even niks aan veranderen. Eerst maar op weg naar Parijs en door naar chile! Na een goede reis van 14,5 uur vanaf Parijs kwam ik aan in de hoofdstad.

Gelijk kijken of ik wat aan het ticket kan doen. En ja hoor er was een aardige medewerker die gelukkig voor mij ook nog een beetje Engels kon. Vlieg nu morgenavond al op de plaats die ik wil

  • 27 Oktober 2015 - 06:57

    Jutta:

    Heel, heel veel plezier! We zullen de reisverhalen wel een keer uitwisselen! Groet, Jutta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjan

Actief sinds 25 Okt. 2015
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 3110

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 20 November 2015

Chili & Argentinie

Landen bezocht: