Patagonië Argentinië - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Arjan - WaarBenJij.nu Patagonië Argentinië - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Arjan - WaarBenJij.nu

Patagonië Argentinië

Blijf op de hoogte en volg Arjan

10 November 2015 | Argentinië, El Calafate

Hoi allemaal,

Gisteren aangekomen met vliegtuig in el calefate. En gelijk bus geregeld voor vandaag naar puerto Natales in Chili. Hier ga ik vanaf morgen 4-5 dgn wandelen in de bergen van torre del paine.

Gisteren werd ik opeens uitgenodigd door de plaatselijke familie van de eigenaar van de hostel om met ze mee te eten. Waar lieve gek doen tegen een jochie van 8 maanden al niet toe kan leiden.... Heerlijke kip met champignon saus en salade en een beetje Spaans en gebarentaal om met elkaar te communiceren. Leuk!

Verder gisteren lekker relaxt. Kunt merken dat het hier dichterbij de zuidpool is. Tot nu toe 20+ en dus korte broeken en t shirt weer overdag. Nu gewoon lange broek en trui en eigenlijk ook jas wel wenselijk.

Wel mooi droog en zuivere lucht hier.

Gisteravond wezen eten met Mexicaanse student die voor uitwisseling in buenos aires is. Was civil engineering aan het studeren

• 11 November 2015 - 23:28

Bart En Anja:

Ha Arjan,

Heel leuk dat we deelgenoot kunnen zijn van je reis. Je nieuwe uitdaging gaat je goed af zo te lezen en te zien. Geniet van de prachtige natuur en zijn bewoners.

Heel veel reisplezier daar en we leven en lezen op afstand met je mee. Mazzelaar!

Adios Amigo

Bart en Anja