Meer Argentinië - Reisverslag uit Llao Llao, Argentinië van Arjan - WaarBenJij.nu Meer Argentinië - Reisverslag uit Llao Llao, Argentinië van Arjan - WaarBenJij.nu

Meer Argentinië

Blijf op de hoogte en volg Arjan

07 November 2015 | Argentinië, Llao Llao

Hoi allemaal,

Weer van alles gezien en beleefd de laatste dagen. Op dit moment zit ik in de bergen bij bariloche (midden Argentinië tegen grens Chili) uit te rusten. Mijn wandelmaatje (lucie) uit Roemenië is vanaf de refugio op 1700 mtr nog naar een top aan het lopen. Ik vond het na 3 uur flink doorwandelen wel genoeg. Moet zo ook nog terug tenslotte.

Gisteren weer een mountainbike gehuurd en rond meren gebied gefietst. Was aardig heuvelachtig

• 08 November 2015 - 19:07

Mirjam:

zo, jij bent nog lekker actief bezig en inmiddels met wandelgenootjes; leuk. Die hike "absolute topper" in Ommen/Giethmen op 22 november wordt een peulenschilletje voor jou.
    Ik had zelf vandaag met Diederick uit Baarle Nassau een leuke wandelmaat met rondje Aubel - ValDieu en na afloop een vorkie / konijnenbout geprikt en een belgisch biertje geklokt.

Wat goed trouwens van jou dat je recent spaanse lessen hebt gevolgd; altijd handig dat je een beetje basisbegrippen kent in een vreemde taal ver van huis.

groetjes
    Mirjam