Don't cry for me argentina.... - Reisverslag uit San Martín de los Andes, Argentinië van Arjan - WaarBenJij.nu Don't cry for me argentina.... - Reisverslag uit San Martín de los Andes, Argentinië van Arjan - WaarBenJij.nu

Don't cry for me argentina....

Blijf op de hoogte en volg Arjan

05 November 2015 | Argentinië, San Martín de los Andes

Don't cry for me argentina......

Ik heb Chili na 1,5 week verlaten om een halve week aan de Argentijnse kant van de grens te zijn.

Vandaag met de bus vanuit Chili vertrokken. Gisteren nog hydro speeding gedaan op de rivier. Een soort body boarding door rapids van de rivier heen. Gaaf!! D middags mijn conditie bijgehouden en 40 km gemountainbiked naar watervallen.

Vandaag genoten van wisselende landschappen van Chili naar Argentinië. Geweldige uitzichten op de diverse besneeuwde vulkanen,

Na aankomst lekker aan meer gezeten in zon. Morgen verder naar bariloche langs de merenroute.

Gr vanuit zonnig Argentinië,


Arjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjan

Actief sinds 25 Okt. 2015
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 3097

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2015 - 20 November 2015

Chili & Argentinie

Landen bezocht: